Powered by Smartsupp

Kontener, mauzer IBC paleta plastikowa NW 150/50 (OSN UN 31HA1/Y)



Kontener DPPL, IBC (mauzer) to optymalne opakowanie do przechowywania i transportu wszelkiego rodzaju substancji płynnych. 

Ten zbiornik na wodę , cieczę oraz chemikalia charakteryzuje się pojemnością 1000 litrów i łatwą obsługą. Górny zawór 150mm, dolny odpływowy 50mm.

Posiada atest do transportu towarów niebezpiecznych: OSN UN 31HA1 /Y.

Parametry:

Wymiary: 120 x 100 x 116 cm

Waga: 56,4 kg

Pojemność: 1 000 litrów

Średnica otworu góra: NW 150

Średnica otworu dół: NW 50

Certyfikat: OSN UN 31HA1/Y

Gęstość: 1,6

Materiał: HDPE  

Klatka: Ocynkowane stalowe rurki

Informacje dotyczące transportu drogowego towarów niebezpiecznych.

Często zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące kontenerów IBC z punktu widzenia ADR (dla transportu towarów niebezpiecznych) .To zagadnienie jest bardzo obszerne, poniższe odpowiedzi stanowią fragmenty obowiązujących przepisów, więcej informacji można uzyskać u doradców ds. Bezpieczeństwa ADR. Pytania i odpowiedzi dotyczą kontenerów IBC, które są omówione w rozdziale 6.5.4 ADR

1 / Dlaczego konieczne jest sprawdzenie kontenera IBC i sprawdzenie szczelności?

Zgodnie z ustawą o transporcie drogowym nr 111/1994, § 22, nadawca towaru niebezpiecznego powinien używać do pakowania wyłącznie zatwierdzonego i certyfikowanego opakowania. Zgodnie z Umową ADR, każdy DPPL metalowy, DPPL z tworzywa sztucznego i kontener DPPL kompozytowy muszą zostać poddane przeglądowi i próbie szczelności przed pierwszym użyciem (wykonanym przez producenta) oraz w odstępach nie dłuższych niż 2,5 roku, wzgl. 5 lat na sprawdzenie zgodności z typem projektu.
2 / Jak często muszę sprawdzać mój pojemnik IBC i testować go pod kątem szczelności?

Zobacz poprzedni akapit. Za każdym razem, gdy naprawiany jest DPPL - wymiana wewnętrznego pojemnika z tworzywa sztucznego złożonego pojemnika IBC jest traktowana jako naprawa!
3 / Kto w kraju może przeprowadzać kontrole i testy szczelności odpowiednich pojemników IBC?

Badania szczelności i inspekcje kontenerów IBC zgodnie z umową ADR mogą być przeprowadzane wyłącznie przez osobę prawną z siedzibą w Polsce lub osobę fizyczną mającą stałe miejsce zamieszkania w Polsce, która jest upoważniona przez Ministerstwo Transportu do wykonywania czynności związanych z ADR. Ta osoba prawna lub fizyczna musi spełniać warunki techniczne i kompetencje zawodowe do wykonywania wymaganych czynności.
4 / Czy mam sprawny kontener IBC?

Z punktu widzenia umowy ADR zdatny do użytku kontener IBC należy najpierw oznaczyć kodem UN, którym należy oznaczyć wszystkie opakowania do przewozu towarów niebezpiecznych. Kod UN IBC kontenera zawiera między innymi informację o dacie produkcji - na przykład kod UN 31HA1 / Y / 0501 / D / Müller / 1683/10800/1200 określa datę produkcji maj 2001 (/ 0501 /). DPPL z datą produkcji powyżej 2,5 roku, które nie zostały oznakowane podczas autoryzowanej kontroli i próby szczelności, nie mogą być używane do transportu drogowego towarów niebezpiecznych zgodnie z ADR.   źródło: https://www.gov.pl/web/infrastruktura/towary-niebezpieczne

Wybierz wariant

KodDostawaCena z VATCena bez VATIlość
265-737964 tygodnie1 715,85 zł1 395,00 zł
Interesuję cię większa ilość (10 lub więcej)? Poproś o indywidualną ofertę. Zapytaj

Parametry produktu

KolorMateriałObjętośćDługośćSzerokośćWysokośćWagaGwarancja
biały / czarny ocynk/PE 1000 l1200 mm1000 mm1160 mm57 kg24